🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست بیعت ..

(ثبت: 1088) فروردین 9, 1395 

بسمه تعالی

باید از اول دوباره عشق را باور کنیم
عاشقانه رو به سوی خانه ی دلبر کنیم

عشق را آلوده ی چشمان آهو کرده اند
ما برای عشق از خود معنی دیگر کنیم

دیگران با عشق در میخانه ها رقصده اند
ما به نام عشق در مسجد از آن بهتر کنیم

مثل شاگردی که دائم پای درس عاشقیست
شاه بیت عشق را با جان و دل ازبر کنیم

هر کجا دیدیم آهویی به دام افتاده است
شاخه ای گل آوریم و بر سرش پر پر کنیم

عشق در قاموس خلقت همردیف کیمیاست
این مس تن را بسوزانیم و با آن زر کینم

عشق یعنی دست بیعت با خدای مهربان
هر که عاشق نیست او را تل خاکستر کنیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    فروردین 10, 1395

    سلام و عرض احترام دکتر مهدی پور گرامی

    بسیار عالی بود

    درود بر شما

    سلامت و سعادتمند باشید

  2. سوگند صفا

    فروردین 10, 1395

    سلااااااام و عرض ادب استاد مهدی پور بزرگوار…

    مانند همیشه عااالی…

    مانند همیشه خواندنی و لذت بخش…

    برقرار باشین و موفق

    یاحق

  3. عسل رادمنش

    فروردین 11, 1395

    سلام و مهر

    زیباست /مانا باشید

    • جواد مهدی پور

      آبان 16, 1401

      سلام و احترام بانو رادمنش گرانقدر

      از حضور سبزتان سپاسمندم

      سر بلند و پیروز باشید به مهر

      درود هااا

      💐🌿🙏🙏🙏🙏🌹❤️🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا