🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست تقدیر

(ثبت: 229825) مرداد 5, 1399 

 

تقصیر  دارد  او ولی -تنها- مقصر  نیست
من غرق رؤیایش شدم دریا مقصر نیست

وامِق  که در عشقش  شده  تنهای دلداده
بی‌شک در این دلدادگی عَذرا مقصر نیست

سیب ‌از درخت‌ افتادنش در دست تقدیر است
آدم  اگر  رانده  شده ، حَوّا  مقصر نیست

من دل به ‌دستش داده بودم، دل ‌نبُرد از من
پاییز  اگر  دلبر شده،  یلدا مقصر  نیست

او  خود  مرا  با  غُصه ها  تنها رها  کرد و
در این جدا از هم شدن، دنیا مقصر نیست

هرکس‌ که جویای حقیقت در جدایی شد
باید بداند  هیچکس جز ما مقصر نیست

#بهاره کیانی
۹۸/۳/۱۳

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 5, 1399

    هرکس‌ که جویای حقیقت در جدایی شد
    باید بداند هیچکس جز ما مقصر نیست

    سلام و درود

    غزل بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 5, 1399

    دریا مقصر نیست
    👏👏👏🌹

  3. رسول رشیدی راد

    مرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. حسین شیرکوند

    مرداد 6, 1399

    لذت بردم👌🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا