🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست پیراهن من

(ثبت: 2091) مرداد 7, 1395 

درود بی پایان به یکایک دوستان شاعرم پس از مدتی دوری از جمع دوستان بالاخره توفیق یافتم دوباره همراهتان شوم و از این بابت که مدتی تاخیر داشتم از همگی بزرگان عذر خواهم :

گاهی اوقات اگر گریه به جایی نرسد

تکه  نانی شب مردن به گدایی نرسد

کوه غم می شکند پشت تورا پنهانی

در زمانی که صدایی به صدایی نرسد

متولد نشود آدمی از مادر خود

تا که بر خاطره اش داغ جفایی نرسد

دست پیراهن من از تن تو کوتاه است

که به آن میکده هر بی سر و پایی نرسد

بسته ای موی خودت را , گل رز خواهد مرد

گر همینگونه به گلخانه هوایی نرسد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):