🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعای تحویل

(ثبت: 5708) اسفند 27, 1396 
دعای تحویل

ای که پوشیدی لباس و رخت نو
منتظر هستی شود نو سال تو

می شود تحویل سال اما بدان
باز هم بعد از بهار آید خزان

پس به دنبال بهاری نو بگرد
یک بهار بی خزان و رنگِ زرد

آن بهار از دولت منجی بجو
تا جهانی را نماید زیر و رو

آن که وقتی می رسد؛ دیگر بهار
می شود در قلبهامان ماندگار

آن که می گیرد زمستان را ز سال
رو سیاهی می گذارد بر ذغال

تک گل نرگس که می سازد بهار
می شود شیرین به عطرش روزگار

پس بیا در وقت تحویل ای عزیز
هر چه داری در کف اخلاص ریز

از خداوند کریم و مهربان
کن طلب امر فرج را و بدان

تا نبیند عالم هستی ظهور
دار دنیا دار امواتست و گور

گرچه در ظاهر بهاری میرسد
کی زمستان از دل ما می رود

______________________________________      الهم عجل لولیک الفرج
______________________________________    دعابرای فرج آقا در موقع تحویل سال فراموش نشود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 5, 1397

    سلام و دزودها استاد علیخانی بزرگوار

    قلمتان شیوا و شعرتان روان است.

    احسنت

    • اسماعیل علیخانی

      اردیبهشت 9, 1397

      سلام بر شما ممنونم

      و لطف شما فراوانست

      خوش آمدید

  2. عبدالرضا فاطمی

    اردیبهشت 9, 1397

    سلام بزرگوار

    مثل همیشه عالی و با مفاهیم فاخر

    التماس دعا

    • اسماعیل علیخانی

      اردیبهشت 9, 1397

      سلام جناب فاطمی عزیز

      ممنونم از لطف شما

      خوش آمدید

  3. علی رفیعی

    خرداد 12, 1397

    سلام و عرض ادب

    بسیار زیبا و موثر

    موفق و پیروز باشید

    اَلّلهُمَ عَجِّل‌لِوَلیِکَ الفَرَج

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا