🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعا

(ثبت: 253026) آبان 22, 1401 

 

وقتی بهشت
پر میشود از لاف
جهنم خالی ست
حال آدمها
عجب احوالی ست
میوه ای جز عشق
ممنوعه نیست
بخوریدش
و به جان پدر
آرام دعا کنید

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1401

    درود بر شما بانوی گرامی💐🙏👏👏👏

  2. ماه بانوی سرزمینم
    سلام و درود
    زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا