🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دقیقه

(ثبت: 5229) دی 3, 1396 

به تن خسته
به جان هرگز!
می کاشت در کرت هر ثانیه…
 “دقیقه “
آبستن باوربود
گل می کرد لب پنجره،
بن بست و گامهای غلط خسف
می شکست…
ماه پاره بود
جام چشم پر می کرد…
از شرب سپید
انگوری ، نه
از آشفتگی گیسوان  خورشیبد
م
ی
چ
ک
ی
د
.
.
.
روز ضریب  می خورد…
درانبساط آبی  نگاه