🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلالی

(ثبت: 234557) آذر 25, 1399 

« دلالي1 »

اي بيخبران، يك خبري بشنو زِ دختر
دختر كه عروسيش شده از ديگران سر
هر كس كه به دنيا بُوَدش يك دونه دختر
بايد همه مالش بكند همره دختر
هركس كه بيايد و باشد دلالي دختر
بايد بگذارن به قدوم دلال همه شون سر
تعظيم كنندش همگي مادر و دختر
هم خاله و هم ننجون و هم مادر دختر
تعظيم بـبايد بكنن ، پيش دلال
اقوام و كسانش ، همگي فاميل دختر
اي واي اگر ذره زِ خدمت بكنن كم
بدنام كنن مادر و اقوامـي دختر

٭٭٭
1- كسي كه براي خواستگاري دختر در ابتدا مي رود
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    آذر 25, 1399

    🌻🍁🌻🍁🌼

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    آذر 25, 1399

    در نوع خودش هم خواندی بود و هم جالب توجه
    درود بر شما

    • سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    آذر 26, 1399

    درود بر شما جناب مصطفایی عزیز
    💐💐💐

    • سلام و درود استاد
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا