🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبر

(ثبت: 214465) مهر 4, 1398 

– دلبر:

تا که بر میداری از سر روسری
میشوی زیباتر از هر چه پری
میکنی عشوه با لبخند قشنگ
اینچنین از من، تو دل می بری.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    مهر 4, 1398

    درود بزرگوار
    مانا باشید به مهر 💐

    • سعید فلاحی

      مهر 6, 1398

      درودتان

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      مهر 6, 1398

      درود

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا