🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگم

(ثبت: 254710) دی 18, 1401 

 

از چند خیابان گذشتی؟
چند بار مادرم در نگاهت خیس شد؟
و لاله زار در هوایت سرد؟
که نان در دهانم گرم بود
چند تهران
چند راه آهن
چند خیابان
چند هزار پله از تو گذشت؟
که پاهایم راه درست را تشخیص داد…
آه پدر
چگونه زمان را به چنگ می انداختی؟
برای شادی ام
هزاران عابر
با کفش های تو راه رفتند
لاله زار دلتنگ توست
راه آهن دلتنگ توست
درختان باغ
پرنده ها
و منی که حال
برای حال گذشته ام دلتنگم…

 

۱۴۰۱/۱۰/۱۸
تقدیم به روح پاک پدرم برای سومین سالگرد سفر ابدی او🖤🕊

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 16 
  1. سلام
    با این دلنوشته ات دلتنگی ات را درک می کنم .
    روحش شاد و یادش گرامی

    • فائزه اکرمی

      دی 19, 1401

      سلام سپاسگزارم روح رفتگان شما هم شاد باشد امیدوارم هیچ فرزندی در سوگ فراق پدر و مادر ننشیند

  2. طارق خراسانی

    دی 18, 1401

    سلام

    چه شعر زیبا و پر سوزی
    یقین دارم از عمق دل برخاسته که اینگونه بر دل می نشیند
    خدا رحمت کناد پدر گرانمهرتان را
    سومین سالگرد هجرت آسمانی آن عزیز را تسلیت عرض می کنم

    در پناه خدا 🌱🖤🖤🖤🌱

    • فائزه اکرمی

      دی 19, 1401

      سلام و عرض ادب استاد خراسانی این شعر از سالهایی گفته شده است که پدرم طی کرد تا ما فرزندانش در آسایش باشیم …وقتی که رفت دنیا برایم کوچک شد و روحم در زندگی بزرگ چون فهمیدیم هیچ شادی و اندوهی ماندگار نیست ؛ فقط حسرت دیدار دوباره او همیشه با من خواهد بود😔

  3. سیاوش آزاد

    دی 18, 1401

    سلام روح پدر شاد باد

    • فائزه اکرمی

      دی 19, 1401

      سلام سپاسگزارم روح همه رفتگان قرین رحمت ایزد

  4. سلام و درود
    زیباسروده اید
    خدایش بیامرزاد

  5. سلام و درود
    روان شان شاد

  6. ماه بانوی سرزمینم
    بسیار زیبا و تاثیرگذار بود
    انشاالله روح آن عزیز از دست رفته قرین رحمت حضرت حق باشد
    پاینده باشید به مهر

    • فائزه اکرمی

      دی 20, 1401

      درود بر شما فرهیخته ی ادیب
      جانتان سلامت

  7. جواد مهدی پور

    دی 19, 1401

    درود بر شما بانو اکرمی

    روح پدر گرامیتان شاد

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا