🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی‌هایم شعر می‌شوند!

(ثبت: 243057) آذر 7, 1400 

 

دلتنگي‌هایم شعر می‌شود!
همه مي‌خوانند اما،
آن‌که “نمی‌خواند”
–تویی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا