🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی‌هایم

(ثبت: 248464) خرداد 22, 1401 

خەمباریەکانم هەڵواسیوە!
کاتێ تۆ هەیت
ئەم دڵ تەنگیەم کە وەکوو جلێکی
هەراو وایە دەر دێنم…

▪برگردان فارسی:

آویخته‌ام دلتنگی‌هایم را
وقتی که تو میـآیی در می‌آورم
این پیراهن گشاد را

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا