🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 3307) بهمن 18, 1395 

دلتنگ می شوم به خدا ، بی دلیل نیست
احساس ،عشق،دوست شدن ها،اصیل نیست

نامت چگونه حک شده آرام  در دلم
با من به مولویِ تو، شمسی دخیل نیست

ترکیب می کنند کسانی به دل هوس
اما دل من از برای تو از این قبیل نیست

روح اله اصغرپور

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 22, 1395

    درود بر شما شاعر بزرگوار

  2. فاطمه اکرمی

    بهمن 26, 1395

    سلام و درود 

    درود بر. داداش راجی خوب

    همیشگی نویسا باشید بزرگوار 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا