🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهید، امروز از آتش نشان بود

(ثبت: 3247) بهمن 11, 1395 

ندارد شهر گویا هیچ کمبود
وَ می سوزد در آتش سازه با دود

گرفته حال جمهوریِ تهران
ندارد حس خشنودی و بهبود

به امّیدی برای پر گشودن
تنَ آتش نشان ها گشته مفقود

بگو برگردد ” ابراهیم  وقتی”
نشد خاموش آتش های نمرود

دل و آوار،آه و  آهن و سنگ
به چشمی هم زدن شد زود نابود

نسوزد تا حریمی، شد مدافع
شهید، امروز از آتش نشان بود

روح اله اصغرپور راجی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا