🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگ چشمانی اهورایی

(ثبت: 253027) آبان 22, 1401 
دلتنگ چشمانی اهورایی

 

دلتنگ چشمانی اهورایی
با عشق مجنون های لیلایی

سرمایه ی عمر منی جانا
با آن دو چشمان مسیحایی

هر لحظه عاشق بوده ام امّا
تعبير کردی “‌غرق رؤيايی”

نخ کش شدم مانند آن نقشی
بر قالی کرمان حالایی…

زیبا بگو تنها شدن تا کی؟
وقتی نظیرت نیست همتایی

خونی که می ریزد به پای تو
از بس چو یوسف خوب و زیبایی

نام مرا بگذار هر چیزی
منهای تنهایی و رسوایی…

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1401

    زیبا ست

    درود بر شما بانو بیرانوند گرامی

    💐🌿👏👏👏🌹

  2. ماه بانوی سرزمینم
    سلام و درود
    بسیار زیبا بود و لطیف
    لذت وافر بردم

  3. الیاس امیرحسنی

    آبان 22, 1401

    درود برشما شاعربانوی گرامی
    بسیار عالی 🌺🌸🌸

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 22, 1401

    گلبانوی ارجمند
    زیبا بگو تنها شدن تا کی
    وقتی نظیرت نیست همتایی
    درود بر شما
    🙏🌺❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا