🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگ

(ثبت: 219118) دی 28, 1398 

 

❆ #دلتنگ:

دلتنگ که باشی
آغوشی گشاده میخواهد
برای دلتنگیت

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود

    چرا دلتنگ ؟؟؟

    استاد فلاحی عزیز

    انبساط خاطر را به یاد آور از انقباض رها …

    در پناه لا یموت خدا

    تقدیمی : 🌸

    تنگ دل آن لحظه گردی ای رها
    از وجودت پاک نفسی را رها

    ما به پاکی نفس و تقوا توشه ای
    دور از دنیایِ دون آغوش ها

    ولی اله بایبوردی

    28 / 10 / 1398

    🌷🌷🌺🌸❤️🌸🌺🌷🌷

    • سعید فلاحی

      دی 30, 1398

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا