🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلخورم

(ثبت: 242213) مهر 21, 1400 

 

از دست این زمانه‌ی ناساز دلخورم
حتی اگر که توبه کند باز دلخورم

از بس که شعرهای جدایی شنیده ام
از شاعران خطه‌ی شیراز دلخورم

هر رشته در رفاقت ما بود پاره شد
از روزگار پست تفرقه انداز دلخورم

شد سهمم از زمین و زمان دستبند و بند
در بازداشت از سيلی سرباز دلخورم

افتادم از هوا و شکسته دو بال من
از آرزوی باطل پـرواز دلخورم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا