🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم یاد تو افتاد

(ثبت: 2334) شهریور 7, 1395 

     مجنون ،  غزلی خواند ، دلم یادِ تو افتاد

       یعنی که هنوزم نشدم از  غمت آزاد

     طرحی نکشیدی ، که وصالی شود حاصل

      نفرین به نفوسی  که کند فاصله ایجاد

 بی حس شده را کی خبراز سردی و گرمی 

  ویران شده ام   بی خبری ،  خانه ات آ باد   

  مثلِ علفِ یخ زده ی بر لبِ جو یم   

   شاید برسد بویِ بهار از گذر باد

  گفتم بشوم عاشقِ  افسانه ی شیرین

  شاید بزند گل به سرم تیشه ی فرها د

  من نازک چون شیشه و توسخت نظرسنگ

   اقبالِ من از جبر به  دنبالِ  تو،  فریاد  

  انصاف نباشد شبِ  بی حاصلی ات را

 هر روز به گوشِ منِ  بیچاره  کشی  داد

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):