🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم…..

(ثبت: 242556) آبان 8, 1400 

 

دلم از حال تو هر بار خبر می خواهد
سمتت از شوق شب و روز سفر می خواهد

به دلت نیست که دل را به دل من بدهی
دل من را دل تو دست به سر می خواهد

پشت اخمت شده طوری دل تو پنهان که
فتحش اندازه یک شهر جگر می خواهد

قـدر خود وقت خودش جرات کافی دارم
گفتن حرف دلم ترس مگر می خواهد؟

بعد از این دور تو را یک خط قرمز بکشند
غیر از آن کس که دلش شرخر و شر می خواهد

نشنوم دست کسی می طلبد دستت را
گفته باشم به تو، آن دست تبر می خواهد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا