🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلِ عشاق

(ثبت: 3380) بهمن 26, 1395 
دلِ عشاق

درسینه‌غمی‌هست٬‌هویداشدنی‌نیست 
دنیای‌پُر از غصه که‌دنیــــاشدنی نیست 
درخوابِ‌پریشان‌شـــده‌ای سختْ‌اسیرم 
کابوسِ‌عجیبی‌ست‌که‌رؤیاشدنی‌نیست 
بَد عهــدی و ظلمی که‌بُوَد ذاتِ گروهی 
اخلاقِ یهوداست٬مسیحـــاشدنی‌نیست 
بازارِ محبت شــــــــــده هر جــــــــا که ببینی 
آن‌عشقِ‌حقیقی‌ست‌که‌سوداشدنی‌نیست 
دل‌ها که غمین است‌بُوَد خنــده٬ ریایی 
دروقتِ عزا٬جشن‌که‌برپا‌شــــدنی‌نیست 
دل مخزنِ اســــــرارِ مگــــو گشته ٬ خدایا 
یک‌مَحرمِ چون‌یارکه پیداشدنی‌نیست 
از من گُـــــذَرَد هر کِه بُــوَد عاشــقِ یارش 
تو و منِ بی‌عشـــــق دگر ماشدنی‌نیست 
گوشِ شنــوا نیست به غیر از حَرَمِ یار 
رازِ دلِ عشــّاقْ که افشــــا شدنی نیست 
امشب که‌چویلداشده طولانی‌و بی‌حدّ 
ازطالعِ حامی‌است که فرداشدنی‌نیست

نظرها
  1. احسنت بسیار زیبا شروع شد

    دستمریزاد

  2. مهران اسدپور

    بهمن 28, 1395

    درود بر شما …

  3. درودها بزرگوار

  4. دنیا تیموری

    بهمن 28, 1395

    درسینه‌غمی‌هست٬‌هویداشدنی‌نیست 
    دنیای‌ پُر از غصه که‌دنیـاشدنی نیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا