🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل‌انگیز

(ثبت: 270783) تیر 12, 1403 
دل‌انگیز

 

بر فرضِ مثال اشتباهـــم باشی

راهِ غلط و زحمتِ راهـــم باشی

برعکسِ نگاهِ دیگران خوشبختم

زیرا تو گناهِ دلبخواهـــم باشی

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود موزون ودلنشین

  2. سلام جناب لاهیجی عزیز
    کوتاه بود و زیبا . موفق باشید و شاعر بمانید