🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل به تو دادیم و لگد کوب شد

(ثبت: 4729) شهریور 10, 1396 

سبز ترین بودم و خواندی مرا؟
وقت خزانم شد و دیگر میا

دل به تو دادیم و لگد کوب شد
باز دهم دل به تو؟ آخر چرا؟

هیچ میا ، بار سفر بسته ام 
گاهِ سفر شد ، سفری ناکجا

گرچه به گیسوی تو دل بسته بود
وه چه رها شد، چه رها شد، رها

نیست دگر در ورق ذهن من
از تو بجز خاطره  ای از جفا

طارق خراسانی

6/شهریور/1397