🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل به دریا می سپارم

(ثبت: 221903) بهمن 29, 1398 

 

دل به دريا می سپارم
غرق در امواجِ نورم
در هجومِ بی امانش
غرق در فردایِ دورم
دل به دريا می سپارم
ديدنِ ناديدنيها
غمزه هایِ عارفانه
چيدنِ نا چيدنی ها
پلکهایِ خسته دارم
ديده هایِ بسته دارم
تابشِ انوار نورش
تا سحر دلخسته دارم
رنگها در پيچشِ نور
سنگها در بسترِ دور
زورقِ بشکسته ام
هر لحظه ای دل خسته دارم
دل به دريا می سپارم
يک سبد دُردانه در دل
اشکهایِ پاک و معصوم
خنده های کودکانه
لاله ها پرواز کردند
صد هياهو باز کردند
در سکوتِ خواهش نور
تا ابد آواز کردند
نور می رقصيد و چشمم
کور سو می زد دمادم
خارشِ پلکانِ بسته
نفس با من گشته همدم
سرو می خنديد و می گفت
ای طلوعِ آفرينش
سايه سارانست آنجا
ای شکوهِ هر فروزش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا