🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل تنگ

(ثبت: 413) دی 1, 1394 
دل تنگ

دلِ تنگم نظـــر ســـویِ تـــو دارد 
نــگه بـــر تـــارِ گیســوی تـــو دارد 
روم درسایه اش هرجاکه بینم 
نشـــان از طاقِ ابــرویِ تـــو دارد 
نبـــاشد غیرِ تـو کَس در خیالش 
چوالفت با دل و خــویِ تـودارد 
دلِ حــامی بُوَد مســـرور چـونکه 
سکـــــونتگاه در کـــــــویِ تــــو دارد 
گلِ نرگس که زیبایِ تمـــام است 
حســــــادت بـــر گُلِ رویِ تـــو دارد 
بُوَدشادازاسارت چون به دستش 
کمنـــــــدی نــــــاز از مـــــویِ تــو دارد

نظرها
  1. سلام و عرض ارادت

    بسیار زیباست

    به امید ظهور آخرین منجی 

  2. گلِ نرگس که زیبایِ تمـــام است 
    حســــــادت بـــر گُلِ رویِ تـــو دارد 
    بُوَدشادازاسارت چون به دستش 
    کمنـــــــدی ناز از مویِ تـو دارد

    سلام و درود بی حد

    بسیار زیبا و دلنواز

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………………………….

  3. سوگند صفا

    دی 2, 1394

    سلام و درود

    مثل همیشه خوندم و لذت بردم…

    زنده باشین

  4. سلام بر استاد ارجمند

    زیبا و قشنگ بید  عالی بید  دلنشین بید

    درود

  5. زهره خسروی

    دی 2, 1394

  6. سلام و عرض ادب

    بسیار زیباست

     رود بر شما

  7. درود بر شما

    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا