🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دمای عشق

(ثبت: 6111) خرداد 15, 1397 
دمای عشق

دمای عشق

وقتی دمای عشق تو سرد می شود

حال و هوای خانه پر از درد می شود

وقتی تو رنج می کشی بهار مهمل است

گُل هی شکوفه می کند و،،، زرد می شود

در کوچه باغ دلم با شک قدم نزن

جز تو هر آنکه از این سرا گذرد طرد می شود

آنگه که بغض می کنی زمان ثابت است

کوه از نفیر ناله تو گرد می شود

خورشید کز ازل سوخت  و آواره  مه شد

از غمزه ات دور مدار رها کند و دوره گرد می شود

یک آن اگرعارف به روی تو بنگرد

حق را کند انکار وهمی هرزه گرد می شود

نام آورم افشا نما راز جمال خویش

کز ناز تو حور جنان دلسرد می شود

تکلیف بنده هم که هماره غاز چرانی است

تاس  دل لیلاج ما همیشه فرد می شود

 

علی احمدی (بابک حادثه)

تقدیم با عشقی که باورش نداشتی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها 13 
  1. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 16, 1397

    درودها استاد احمدی گل

  2. علی احمدی

    خرداد 16, 1397

    سپاسگذار مهرتانم مهربان استاد زمانیان گرامی

  3. Z .M

    خرداد 16, 1397

    درود برشما جناب احمدی بزرگمهر

    بسیار زیبا و دلنشین

    قلمتون هماره مانا و نویسا

    در پناه حق

    • علی احمدی

      خرداد 16, 1397

      عرض ادب و سپاس بانو میرزایی گرامی و درودهاااااااا بابت حمایت بی شائبه از بنده بی مقدار

  4. مرتضی سلیمی

    خرداد 17, 1397

    سلام

    لذت بردم از غزلتان

    در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید

  5. خرداد 17, 1397

    سلام

    لذت بردم از غزلتان

    در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید

    • علی احمدی

      خرداد 17, 1397

      عرض ادب و سپاس بیکران جناب استاد سلیمی والا مهر ….من موفق می شوم وقتی پیروز مردانی چون شما در کنارم باشند 

  6. علی رفیعی

    خرداد 17, 1397

    سلام

    عرض ادب و ارادت 

    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید

    همواره در پناه الطاف خداوند منان سربلند و پیروز باشید

    طاعات مقبول درگاه احدیت … التماس دعا

    • علی احمدی

      خرداد 17, 1397

      عرض ادب جناب علی جان رفیعی عزیزم 

      استادی مومن ….ادیبی با شرافت و نزاکت و افتخاری که من در زندگی کسب نمودم ….سپاس بیکران …

      جدا خدا کند که هر طاعت و ذکر مان مقبول افتد نه به طمع بهشتی شدن و خوف جهنمی بودن صرفا به دلیل اینکه پیش مولایمان سرمان پایین نباشد که جدا آن موقع باید گفت نمردیم نابود شدیم ….خدایا :

      چنان کن سرانجام کار ….تو خوشنود باشی و ما رستگار

      • علی رفیعی

        خرداد 19, 1397

        • علی احمدی

          خرداد 20, 1397

          بیکرانه سپاس استاد و داداش عزیزم جناب رفیعی والامهر

  7. ف رستم زاده

    خرداد 20, 1397

    خیلی به دلم نشست مخصوصا این بیت

    آنگه که بغض میکنی زمان ثابت است

    کوه از نفیر ناله تو ، گرد می شود 

    موفق باشید

    • علی احمدی

      خرداد 21, 1397

      بانوی گران ارج رستم زاده والامهر 

      بنده نوازی شما افتخاری آسمان گیر و بلند آوازه است برای بنده حقیر …..درودتان باد تا بیکرانه آسمان 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا