🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنيا ٣

(ثبت: 266384) دی 1, 1402 

 

كاش اين غمنامه را مى سوختند
جرم و جسم خاك را مى سوختند

تا برآرد روح عطرى جاودان
آسمان را بر زمين مى دوختند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا