🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا شبیه پنجره ای رو به ماتم است

(ثبت: 212023) تیر 26, 1398 

دنیا شبیه پنجره ای رو به ماتم است
این روزها که گریه برایم فراهم است

دنیای من ادامه ی یک نقطه تا ابد
فردای من ادامه ی غمهای عالم است

این روزها به سایه ی خود تکیه می کنم
مُهر سکوت بر لب و قلبم پُر از غم است

گلواژه ها همیشه به یاد تو بر لبند
جان میدهم به پای تو و باز هم کم است

با بودن تو هر شب و روزم بهاری است
وقتی بهار نیست چه جای تبسم است

هرچند از تو ، هیچ نشانی نمانده است
اما هنوز حال عمومیم… درهم است

تنها به عشق توست که اینگونه مانده ام
دنیا سه نقطه… بعدِ تو مثل جهنم است

# یاسررشیدپور

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 26, 1398

    درود
    احسنت🌹

    • یاسر رشیدپور

      تیر 28, 1398

      بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌺🌺🌷🌷🌹🌹🍀🌸🍁🍁🌼🌼🌻
      🌷🌷🌹🍀🌸🍁🌼🌻🌺🌺🍁

  2. علی معصومی

    تیر 26, 1398

    🌿👏👏🌹
    بسیار زیباست

    • یاسر رشیدپور

      تیر 28, 1398

      بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌺🌺🌷🌷🌹🌹🍀🌸🍁🍁🌼🌼🌻
      🌷🌷🌹🍀🌸🍁🌼🌻🌺🌺🍁

  3. سلام و درود

    تنها به عشق توست که اینگونه مانده ام
    دنیا سه نقطه… بعدِ تو مثل جهنم است

    در پناه سه نقطه یِ لا یتناهی عشق…

    پایدار باشید همچون مهر عالمتاب

    💐💐🌸🌺🌸💐💐

    • یاسر رشیدپور

      تیر 28, 1398

      سلام، بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌺🌺🌷🌷🌹🌹🍀🌸🍁🍁🌼🌼🌻
      🌷🌷🌹🍀🌸🍁🌼🌻🌺🌺🍁

  4. سلام و درود بر استاد عزیز

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • یاسر رشیدپور

      تیر 28, 1398

      سلام استاد گرامی، بی کران سپاس از خوانش
      و لطفتان
      خوشحالم پسند واقع شد
      لطفتان مستدام
      🌺🌺🌷🌷🌹🌹🍀🌸🍁🍁🌼🌼🌻
      🌷🌷🌹🍀🌸🍁🌼🌻🌺🌺🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا