🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا 2و3

(ثبت: 2031) تیر 31, 1395 

الهی مثل من دنیا بسوزی

برای خود لباس غم بدوزی

چو می خواهی که با من بد بمانی

ببینم خواریت را نیز روزی

الهی مثل یک میمون بگردی

اسیر داعش ملعون بگردی

همه روزت پریشان در خیابان

برای ماده ی افیون بگردی

نظرها 10 
  1. درود برشما 

  2. منصور شاهنگیان

    مرداد 1, 1395

    چه نفرین های سنگین و سختی …

    زنده باشید و سالم دوست من …

    • علیرضا حکیم

      مرداد 1, 1395

      سلام وسپاس بزرگوار

      حالا  حالاها من با این دنیای دون کار دارم

  3. سمانه تیموریان

    مرداد 2, 1395

    درود فراوان 

  4. طارق خراسانی

    مرداد 2, 1395

    سلام جناب حکیم

    این کیست که بزرگ شاعر کشورمان را اینقدر آزار داده است؟

    مانند همیشه بسیار زیبا و استادانه

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      مرداد 3, 1395

      درود ها نثارتان ای دوست

      مقدمتان سبز استاد طارق گرامی

      موفق و منصور باشید

  5. مينا امينی

    مرداد 3, 1395

    درودهاا

    • علیرضا حکیم

      مرداد 3, 1395

      درودها بر شما بانو

      ممنون از لطفت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا