🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دهان

(ثبت: 233587) آبان 29, 1399 

– دهان:

در دهانم،
واژه های تلنبار شده بسیار اند!
اما تنها تویی،
كه با هر شعر–
از دهانم بیرون می‌آیی.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 29, 1399

    درودها شاعر

    شعری خوش حس و جوششی بود آنچه خواندم

    اما پیشنهاد میکنم از صنعت ایماژ و حتا ایهام بیشتر استفاده فرمایید

    ساده سرودن خوب است واما خیلی ساده نوشتن شعر را به سمت متن سوق میدهد این از ادبیت شعر می کاهد.

    نویسان و شادکام باشید بزرگوار💐💐💐💐💐

نظرها
  1. دانیال فریادی

    آبان 29, 1399

    سلام

    شعری زیبا از شما خواندم

    سلامت باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا