🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی ۱

(ثبت: 208745) اسفند 22, 1397 

چاو دڵ و گیان و شێعرم.
ئه ی باشه بۆ نایه یته وه؟
ئه ی بۆ جارێ وه کو جاران
سه ر له ماڵم ناده یته وه؟

زانا کوردستانی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 22, 1397

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا