🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 223

(ثبت: 247003) فروردین 24, 1401 

 

بـُوَد ديــن حـق ،بــــهتر از انگبـيـــن
چـه شيـرين و باشـد بــر اين مـسلـمـيـــن
فـضــاي زميــن را تـوانـــد گرفـــت
هـمه مُـلك دنيــــا و روي زمـيــــن
٭٭٭
بيــدار دلان در ره امــر تــو ستودنـــد
در راه تــو بودنـد و خيــانت نــنمودنــد
بيــدار دلان در اثــر امــر خــداوند
بـر بـنـده حـق ظلم و جـفـايــي نـنمودنــد
٭٭٭
خـداونــدا بـه دنـيـــا بـد نـكـــردم
چــرا دنيــا نـهــد دردي بـه دردم
خـداونــدا تـو بـتـوانــي شـفـــا داد
كـه مـن از معصـيتـهــا تـوبـه كــردم
٭٭٭
يارب ترحــمي كـه منــم بنــده تــو ام
ازعشق وشـوق توست كه دل زنـده تــو ام
يارب زِ دهـر دون همه جا زجـر مي كشم
بـر ياد و نام توست كه گوينــده تــو ام
٭٭٭
يارب بسـاط عيـش مـرا كـي بـچيده اي
گويـا محبت خـودت از من بــُريده اي
من با دو چشـم خـود نتـوانم تو را بـديــد
نـتوان بـبينمت ، تـو مـرا هر چه ديـده اي
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 24, 1401

    درودها استاد بسیارزیبا

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 25, 1401

      ازنگاه پرلطف ومحبت شمابانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خدایش رحمت کند ، الهی آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سارا رحیمی

    فروردین 25, 1401

    درود بر شما
    قلم استاد همیشه ناب است و زیبا
    خدایش رحمت کند
    🌹🌹🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 26, 1401

      سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کند ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا