🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 29

(ثبت: 237971) فروردین 23, 1400 

 

هر فرد كه بر سوي تو در سوز و گداز است
يك راز نگفتيش، اگر قابل راز است
بـر جمع تـمام بشري راز نگفتـي
بر آن تو بگفتي كه برت محرم راز است
٭٭٭
هر نقطه كه پوشيده نه از سرّ الهي است
بيرون ببرد آدمي از نقش سياهي است
هر نقطه توحيد و هدايت به همين است
توحيد بروياند و بيرون ز تباهي است
٭٭٭
گر دست ترحّم تو نداري به بـشرهـا
بايد همه با دست بكوبنـد به سرهـا
گـر دست تضرّع نبرند ، خلق بَـرِ حق
گردد سيـه اين روز پدرها و پسرهـا
٭٭٭
ما نـزد خـدا منتظر وحي و نـداييـم
بر پاس همان وحي خدا نوحه سراييـم
ماننـد بسي خلق خدا ،حيله نداريـم
زين كار غلط از همه خلق جداييـم
٭٭٭
ما قافلـه سالار ره بعد خداييـم
منزل كـه رسيديم ، بَـرِ آن چو گداييـم
امروز كه اين نطق لسان داد به ما ها
با نطق زبان رهبـر مخلوق خداييـم
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 23, 1400

    روحش شاد🌹🌹🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 24, 1400

      سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    فروردین 23, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 24, 1400

      ازنگاه پرلطف ومحبت شمابانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    فروردین 23, 1400

    🌿🌹🌹🌹🌿🌿

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 24, 1400

      سلام و درود استاد
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. کبری محمدی

    فروردین 23, 1400

    سلام
    درودها به اندیشه زیبا و الهی تان
    بهره بردم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 24, 1400

      ازنگاه پرلطف ومحبت شمابانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. مینا یارعلی زاده

    فروردین 24, 1400

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 24, 1400

      ازنگاه پرلطف ومحبت شمابانو گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا