🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 365

(ثبت: 251544) مهر 8, 1401 

 

ره دين سخـت مي گردد به كارت
در آرَد آن دمـار از روزگارت
نـشايـد راحت و آسوده باشــي
هميــن باشــد ره پروردگارت
٭٭٭
بـبين آدم در آخـر روزگارت
در آرَد روزگــار آخـر دمارت
به خاك آخر نهـد اين پيكرت را
به باد دهــر بـسپارد غبارت
٭٭٭
تقلب كه از راستـي شــد جـدا
تقلب نـباشـد بـه راه خــدا
حاجتــي دارم بَـرت پروردگار
حاجتــش بنمــا روا زيـن بينــوا
٭٭٭
سنگ تراشي بود ، سوي كوي طور
سنگ تراشي كرد و گفتـا يا غفـور
حاجتــي دارم به نزدت اي خـدا
كـي من از درگاه تو رفتـم به دور
٭٭٭
اي خـدا آخـر مرا آري به گـور
گـور من كي باشـد از ملك تو دور
اي خـدا در گــور نزدت عاجزم
كـي به دربـار تو آوردم غـرور
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 8, 1401

    تقلب نباشد به راه خدا

    درود
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا