🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 423

(ثبت: 253466) آذر 6, 1401 

 

من زِ خـدا باغ جنـان خواستـم
خـود به ره طاعـتش آراستـم
گـر ندهـد باغ جنـان را به من
من چه كنم ، من كه از او خواستـم
٭٭٭
مـا همـه از نسل همـان آدميـم
با بچه شـيطون ، همگـي همـدميـم
در بـچگي مـون به ره معصيـت
چون بچه شيطون ، همگـي مي دويـم
٭٭٭
آدم اگـر فكـر بـر اولاد بـود
كـي به خطا كاري اش آزاد بـود
بـاغ بـهشتي ، كه بـشد خـانه اش
بهـر نگهداري اش استـاد بـود
٭٭٭
آنها كه فكر خانه ي ماهـا نـبودند
در آن بهشت ، طاعت حق كي نمودند
آنجا اگر بودند ، همان جا بوده ايم ما
از آن خطا ، از خانه بيرونشان نمودند
٭٭٭
من آن خدا پرستم ، گر آيد اين زِ دستم
گرراه خودپرستي بر روي خود بـبستم
ره جفا بـبستم ، بر امت محمد(ص)
زِ سركشي بِـرَستم ، به راه طاعت هستم
٭٭٭
نسیم گلشن زنده یاد حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    درود بر شما

    مـا همـه از نسل همـان آدميـم
    با بچه شـيطون ، همگـي همـدميـم
    در بـچگي مـون به ره معصيـت
    چون بچه شيطون ، همگـي مي دويـم

    چقدر این شعر بامزه بود😁

    روان شاعر شاد

    پایدار باشید🌷🌺🌸🌷🌹

    • درود بر شما استاد بانوی گرانقدر
      زیبا نگرید
      حضورتان ارزشمند است
      در پناه خدای متعال باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آذر 6, 1401

    درود بر شما دوست عزیزم

    روح استاد فقید شاد و یادشان گرامی

    از آثار پاکشان بهره می بریم

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏🌷🌹

    • درود بر شما استاد مهدی پور
      زیبا نگرید
      حضورتان ارزشمند است
      در پناه خدای متعال باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا