🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 63

(ثبت: 239996) خرداد 31, 1400 

 

برادر حرف نيكـم گـر بدانـي
نـمي آيـد زِ هـر گرگي شبانـي
هـمان گرگي كه ضد گوسفند است
نـمي دارد بـر آنـها پاسبانـي
٭٭٭
بترس از زجـر دنيـا و گزنـدش
مكُن خـود را اسيـر و پاي بنـدش
بيـا دانـا دلا ، اين نكتـه بشنـو
تـجملهاي آن بـر خـود مَبنـدش
٭٭٭
ياران اميد جـمله بشـر بر خـدا بود
اميد ما به غيـر خـدا كي روا بود
هر فرد اگر كه يافت اميدش از آن خدا
كي مي توان به نزد مردم دنيا گدا بود
٭٭٭
خداونـدا تـو را نشناختـم من
به هر جا فكـر خود پرداختـم من
بر آن طرزي كه مي بايد شناسـم
خود از طرزش عقب انداختـم من
٭٭٭
خداونـدا كجـا رو آورم من
مرامـت را به نيكـي باورم من
مـرام خاطـرم سوي تـو باشـد
زِ خلق تـو شكستـه خاطرم من
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    خرداد 31, 1400

    سلام
    زیباست و پندآموز
    روحشان شاد
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. بداهه تقدیم شما شاعرو استاد گرامی
    شعرت
    آرامش جان و
    دل غمگین من است
    دل خوشم که شعر شما
    شربت شیرین من است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام و درود استاد انصاری
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      خدایش رحمت کناد ، آمین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. نسرین حسینی

    خرداد 31, 1400

    زیبا بودن درودهابرشما

    مانا باشید 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا