🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دور

(ثبت: 219234) اسفند 26, 1398 

 

❆ #دور:

ای نزدیکترین دور به من
آمدنت را برسان
تا جوانی ام دور نشده است

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 26, 1398

    سلام

    استاد فلاحی ارجمند

    تمامی دوره های زندگانی شیرین است

    جوانی یادش بخیر

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    گر چه با ما در تمامی حالها
    دوره ایامی ،به یاد آمد مرا

    آرزو دارم ، برایم جلوه ای
    جلوه چون خضری نبی هر جا نما

    ولی اله بایبوردی

    26 / 12 / 1398

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    • سعید فلاحی

      اسفند 27, 1398

      سلام و درود🌹🌷🌹🌷🌹🌷❤️در پناه خدا

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 26, 1398

    🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اسفند 27, 1398

      سلام و درود🌹🌷🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا