🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستان، من تشنه ام آبم دهید

(ثبت: 2370) شهریور 11, 1395 

دوستان، من تشنه ام آبم دهید
از شرابِ کهنه ی نابم دهید

از شرابِ کهنه ی عرفانِ شرق
آنچه نوشیدند اقطابم دهید

خورده اند آن آب، احبابِ خدا
آبِ توفیقاتِ احبابم دهید

بر درختِ عشق از تاکم طناب
بسته تا اوج فلک تابم دهید

ای فراوان گفته ای پیداست آن
آنچه پیدا و نمی یابم دهید

جرعه ای زان آب آتشناک را
تا به سوی عشق بشـتابم دهید

طارقم گر قطره ای زان آب جُست
 مژده ای بر جان بی تابم دهید

تیر ماه 1376