🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 260853) تیر 12, 1402 

 

دوستت دارم ولی با احتیاط

ترس دارم دیگر از دلبستگی

دوستت دارم خدا داند ولی

زخمها خوردم از این وابستگی

بیشتر از چشمان خود میخواهمت

اعتماد حتی به چشم خویش نه

طاقت کوهی بلا دارم ولی

از تو حتی طاقت یک نیش نه

کاش میشد عشق را از یاد برد

گرچه بی عشق زندگی بی ارزش است

از عذاب عشق میترسم بسی

چون که دنیای پلید عاشق کش است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا