🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست داشتنت…

(ثبت: 13656) بهمن 16, 1397 

دوست داشتنت
پر شده در شهر
گنجشککان و درخت
نسیم سحری
برگ های خزان
ستاره ها
ابرها
بره ها
همه به دوست داشتنت سرگرم اند
و لبخندت را محتاج…

 

 

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 16, 1397

    درودها و اینکه کوتاه خوبی بود

    پشنهاد میکنم در اشعار کوتاه از زبان ایهام

    و گاه ایماج استفاده بیشتری بکنید

    به یقین این نکات به زیبائی هرچه بیشتر شعر خواهد افزود.@};-@};-@};-@};-@};-

    • زانا کوردستانی

      بهمن 21, 1397

      درود و هزاران درود

      سپاس از نظر شما

      انشاالله به کار خواهم گرفت

      ❤️🌺🌷🌸🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا