🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست

(ثبت: 243275) آذر 18, 1400 

 

درها همه بازند و ما در پی دوست
هرجا که نشینیم همان منزل اوست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 18, 1400

    سلام

    مفرد زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  2. خسرو فیضی

    آذر 18, 1400

    . با درودم نیک 🌸
    . استاد ارجمند کلک زرنگارتان نویسا باد
    . چه یک بیت و چه یک غزل یا قصیده
    . دل و روح تان شادان باد 🌸🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا