🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوش با آب سرد

(ثبت: 4456) تیر 20, 1396 

دوست دارم ازعشق بنویسم  قلمم باز درد می گیرد

مثل دردِ شدیدِ حاملگی، فرقش این است: مرد می گیرد!

بغض دارم شبیه فرزندِ اولِ همکلاسِ ارتشی ام

حینِ تمرینِ واژه ی ” بابا ” ، پدرش را نبرد می گیرد

و جداییِ زوجِ بازیگر بعدِ ده سال آبرو داری

…پسری که سراغ مادر را از مجلات زرد می گیرد

حسِ حمامِ خانه ی مردی که زنش را طلاق داده ، فقط

– هفته ای چند بار می آید دوش با آبِ سرد می گیرد

کینه ی دختری که تن داده لمسِ انگشتِ بی شرف ها را

و برای خماریِ پدرش می رود باز ” گرد ” می گیرد

بیتِ آخر… شبیه بیماری که دخیلِ امامزاده شده

و نمازِ شبانه ، نذر و نیاز… که افاقه نکرد می میرد !

 

مهدی صادقی مود

 

دوش با آب سرد، برای بالغینِ مجرد بسیار توصیه شده است…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):