🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو حرف

(ثبت: 232104) مهر 9, 1399 
دو حرف

 

سر
به دیوار دلم
نکوب
که
هزارسر بسته ی مثنوی اشک
می رود در
ماجرای معکوس حروف آخر سکوت

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. 🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      مهر 9, 1399

      سلام ودرود بر شما
      سپاس از حضور ارزنده تون
      و 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃

  2. فریبا نوری

    مهر 9, 1399

    درودها بر «تو»
    و بر هزار سربستۀ مثنوی اشک
    و بر شما استاد گرانقدرم
    🌷🌷🌷🍃🍃🍃👏

    • اکبر رشنو

      مهر 9, 1399

      درودها

      بر
      بانوی مهر آفرین واستاد گران ارج

      حضور ارزشمدارتون مغتنمست

      و
      سپاس از زحماتتون در کارگاه هفتم و
      میدانهای علم وادب

      همیشه باشید بمهر ونیکوییهای خداوند عزیز

      و🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃🌈

  3. جواد مهدی پور

    مهر 9, 1399

    چقدر عالی

    زیباست

    پس حروف آخر سکوت میشه ” تو ”

    من از این به بعد بیشتر سکوت خواهم کرد تا ” تو ” را داشته باشم

    لذت بردم از شعر قشنگتان استاد رشنو عزیز

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    • اکبر رشنو

      مهر 9, 1399

      سلام ودرود ها برادر ارجمند ودکتر گرانمهر
      حضور وحسّ ارزشمدار تون مغتنمست
      همیشه باشید به مهر ونیکویی های خداوند عزیز
      و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  4. طارق خراسانی

    مهر 9, 1399

    سلام حضرت رشتو

    کوتاه زیبایی ست
    و قلبِ سکوت را خوب آمده اید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • اکبر رشنو

      مهر 9, 1399

      سلام
      و
      درودها

      استاد عزیزم
      جناب خراسانی

      سپاس از حضور ارزشمدارتون
      مغتنمست بر بنده

      این دقت نظر وحضور ارجمند

      سلامت وسربلند باشید به مهر ونیکویی های خداوند عزیز

      و🙏🙏💐💐💐💐💐🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌺🌺🌺🌺🌺

  5. مهر 9, 1399

    سلام ادیب بزرگوار
    دستمریزاد
    بهره بردم به قدر وسعم🌿🌹🌹🌹🌿

  6. سلام ادیب بزرگوار
    دستمریزاد
    بهره بردم به قدر وسعم🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      مهر 9, 1399

      درود بر شما

      سپاس از حضور ارجمندتون

      و 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  7. همین دو حرف خود جهانی ست
    =D> =D> =D> =D>
    تقدیمتان استاد:
    «تو» را به دیده می نشانم،
    درون دل…
    میان جان…
    پنجره ی آغوش‌گشوده ام!
    به خورشید حسنت
    ✒#مینا_یارعلیزاده
    🙏🌹🌹💐🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا