🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دَڪّاً دَڪا

(ثبت: 258680) اردیبهشت 2, 1402 
دَڪّاً دَڪا

برو، بر نگرد و بزن پشتِ پـــا

مرا تا همیشہ فــراموش ڪن

“زدے ضربتے ضربتے نوش ڪن”

ـــــــــــــــــــــــ
سیّد محمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ـــــــــــــــــــــــ

سه‌گانے

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 2, 1402

    درود جناب دکتر لاهیجی گرانقدر
    سه گانی زیبایی ست
    عیدتان مبارک

    • سیدمحمدرضا لاهيجی

      اردیبهشت 2, 1402

      سلام و درود

      عید بر شما بزرگوار مبارکا باشد

      از لطف سرکارعالی سپاسگزارم

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 2, 1402

    سلام و درود

    عید بر شما بزرگوار مبارکا باشد

    از لطف سرکارعالی سپاسگزارم

  3. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 2, 1402

    سلام و درود

    عید بر شما استاد بزرگوار مبارکا باشد
    از لطف حضرتعالی سپاسگزارم

    استاد شما بزرگوارید
    حقیر شاگرد دون پایه آن عزیزم

    • معین حجت

      اردیبهشت 3, 1402

      سلام مجدد …
      نفرمایید جناب لاهیجی، بزرگوارید …
      حقیر معتقدم شاعر اگر می خواهد هنرش جاودان شود اول از همه باید از تقلید بپرهیزد و سبک و سیاق خودش را پیدا کند، در آثار شما چنین چیزی رخ داده است و این بسیار مهم است، به شما، دست یافتن به این مهم را تبریک می گویم …💐💐💐

  4. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 2, 1402

    سلام و درود

    عید بر شما بزرگوار مبارکا باشد

    از لطف حضرتعالی سپاسگزارم