🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دُر

(ثبت: 257951) فروردین 14, 1402 

 

درد
دُر خلیج پارس
با نان اضافه اندوه
خوشبختی فلافل تند جنوب
با فلفل کمتر
زبان سرخ
سرسبز
باد نمی آید

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1402

    سلام
    شما هم سپیدی سروش وار سروده ای
    اون پایان شعر را می گویم
    باد نمی آید

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا