🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوار عشق ..

(ثبت: 2293) شهریور 2, 1395 

بسمه تعالی

در لب خاموش  پنهان می شود اســرارعشق

هر که از حق می زند دم می رود بر دارعشق

با دماسنج لبم  اندازگیری کــــــــــرده ام

دیده ام گرم ست از لب های تو  بازارعشق

عشق یعنی قطره ای از جــــــام میگون لبت

زین سبب هستیم ما در زندگی سرشارعشق

چرخ  از چشمان گیرای تـو فرمان می برد

خال هندوی تو باشد   نقطه ی پرگار عشق

عاشق از دیوانگی ، صد نکته می داند  ولی

عقل حیرت می دمد در آینه  از کار عشق !
 

من مسیحی نیستم اما به جــــرم عاشقی

پای من را بسته ای بر حلقه ی زنّارعشق

سرو ، رسوا می شود از قامت رعنای خود

بس که کوتاه ست از اندام او دیوار عشق

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):