🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوانگی ..

(ثبت: 3911) اردیبهشت 2, 1396 

بسمه تعالی

 

فرق دارد عشق های ساده   با دیوانگی

می کند دل را پر از مهر و وفا  دیوانگی

 

نیست ممکن  آب و آتش  را کنی در شیشه ای

عقل را از عشق  می دارد جدا   دیوانگی

 

عاقلان از آب و گل هرجا عمارت ساختند

با غل و زنجیر می سازد بنا   دیوانگی

 

ابتدای عشق در دنیای ما دیوانگی ست

می برد این عشق را تا انتها   دیوانگی

 

ساده اندیشان  نمی دانند ما  چون آهنیم

می رباید سوی خود چون کهربا  دیوانگی

 

خانه ی دل را اگر  با مهر یاران  پرکنی

حفظ خواهد کرد از سیل فنا    دیوانگی