🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگدان لحظه ها

(ثبت: 519) دی 18, 1394 

هر سکوتی در گلوی یک صدا خوابیده است

ماتمی در پشت هر لبخند ما خوابیده است

قلبمان چون مسجدی خالی است هنگام نماز

در شبستان های تاریکش گدا خوابیده است

معنی عشق است یا تفسیر نو از زندگی

اینکه شب در خانه ها هر کس جدا خوابیده است

قصه ی مادر بزرگی نیست اما در سکوت

پشت سر با بچه ها یک ا ژدها خوابیده است

چون قطاری می رود دنیا ز بندرگاه عشق

فکر بی برگشت ما تا انتهاخوابیده است

دودی از خلوت سرای آشنایی حلقه زد

آتشی در دیگدان لحظه ها خوابیده است