🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگر هیچ

(ثبت: 240197) تیر 8, 1400 

 

صحبت از عشق بود و دیگر هیچ
عشق، دل می ربود و دیگر هیچ
جان از او می سرود و دیگر هیچ
کاش می شد!

 

 

 

نظرها 10 
  1. کبری محمدی

    تیر 8, 1400

    جان از او می سرود و دیگر هیچ….

    سلام
    خیلی زیباست
    قلم تان همیشه نویسا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. طارق خراسانی

    تیر 8, 1400

    سلام

    آفرین
    جایگاه عشق و جان را خوب تشخیص داده اید

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و درود و ارادت
      بابا طارق عزیز
      بسیار خوش آمدید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️🙏

  3. نسرین حسینی

    تیر 8, 1400

    درودهابرشما زیبا بود

    قلمتون نویسا 🌺🌺

  4. مریم محبوب

    تیر 9, 1400

    درودتان باد 🌷

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    • سلام و درود فراوان
      سرکار خانم محبوب گرانقدر
      هزاران🌹

  5. علی معصومی

    تیر 9, 1400

    درود و ارادت
    دوست خوبم
    جناب رضاپور نازنین
    ◇◇◇
    وای از بیقراری ام ای وای
    از خودم هم فراری ام ای وای
    گر به خود واگذاری ام ای وای
    به کجا روکنم! کجا؟
    🌿🌺

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 10, 1400

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      دوست گرانقدرم جناب معصومی عزیز،
      بسیار زیبا فرمودید.
      کاش سروش زیبایتان را در شعری مستقل هم بیاورید!
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا ❤️ 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا