🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دی کنم یادی امیدی لا به روز

(ثبت: 216459) آبان 17, 1398 
دی کنم یادی امیدی لا به روز

می زنی آتش خرابی دل به بار
رو به عمران با خرابی دل چه کار

گاه چون بهلول دانا زندگی
همچو مجنون دور از شهری دیار

گر تقلّایی کنم عابر ز روز
خسته ام از روز و از خود روزگار

کی فرج حاصل به امیدی دلا
همچو ماهی آسمان چشم انتظار

دی کنم یادی امیدی لا به روز
گرگسان افراد بینم جلوه یار

گاه در بُهتی بمانم حیرتی
از تباهی روزگاری کی فرار

یاد کردم کودکی را لحظه ای
همچو خوابی خوش برایم ماندگار

حدِّ تکلیفی چه کاری ای خدا
معتکف دیری شدم همچون مزار

رو به خاموشی چراغی روشنی
با امیدی لحظه ای دارم قرار

والیا گویی به ما اسرار را
منزلی را ترک چون لیلی نهار

ولی اله بایبوردی

26 / 07 / 1398

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    آبان 17, 1398

    سلام و درود
    جناب بایبوردی نازنین
    نغمه هایت جاودان باد
    ارجمند

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌷🌸🌺🌸
    شادکام باشید

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 17, 1398

      سلام

      استاد معصومی بزرگوار

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه ایزد منّان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. حامد نوروزی

    آبان 17, 1398

    درودبیکران عالی بود. موفق باشید

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 17, 1398

      سلام

      استاد نوروزی عزیز

      ممنون از حضور سبزتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌸🌸

  3. درود بر شما استاد

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 17, 1398

      سلام

      استاد چهارمحالی ارجمند

      تشکر از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه خدا

      🍃🍃💐🍃🍃

  4. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    زیباست گرامی
    درودها تقدیمتان🌺

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 18, 1398

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  5. مينا امينی

    آبان 17, 1398

    قلمتان نویسا
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 18, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      با تشکر از حضور سبزتان

      🍃🍃🌷🌸🌷🍃🍃

  6. ژیلا راسخ

    آبان 17, 1398

    👏🍃🌹درودشاعرگرامی

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 18, 1398

      سلام

      سرکار خانم راسخ

      ممنون از خوانش صمیمانه تان

      🌺🌺🌸🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا