🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذرات رقصان

(ثبت: 1111) فروردین 11, 1395 

كودك به افسانه دل مي بندد

                                              من به تو

ذره با نسيم اوج مي گيرد

                                              من باتو

رود تا دريا جاري مي شود

                                              من تا تو

پرنده براي جفتش مي خواند

                                              من براي تو

شعر از آهنگِ جان حكايت مي كند

                                                          من ازتو

حدوثِ عشق بر تناسب تلاقي دلالت مي كند

                                                          من برتو

شكوه ديدار در بهار خاطره تكرار مي شود

                                                          من درتو

وترانة خواهش مترنّم مي شود

با شكفتن شكوفه هاي توأمان

در ذراتِ رقصان من وتو.