🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه‌راح

(ثبت: 253293) آبان 30, 1401 
راه‌راح

 

قطار
لالایی می‌خواند
تا خراسان!

کُوپه‌ها
از کفتر و آهو
پُر بود!

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ

پ ن:

ریل‌هایِ موازی فقط در بهشت به‌هم می‌رسند!